Tuesday, January 28, 2014

livstegn


Et lite livstegn herfra med et instagram bilde fra i fjor.... For å være helt ærlig så har bloggen gått langt ned i glemmeboken, dessverre. Interessen for Skandinavisk Design er imidlertid noe som fortsatt henger med, men med ny livsfase så er retro-kjøpene blitt færre og dermed også bloggingen mindre interessant. Jeg er imidlertid fortsatt jevnlig innom deres blogger og prøver å følge med når muligheten byr seg. Har observert at noen innen interiørbloggverdenen har kommentert at "interiørbloggene er mer like"(har ikke satt meg helt inn i saken, så arrester meg gjerne om dette er feil).  I alle fall, jeg observerer at mange bloggere har en interiørbase bestående av hvitt, gjerne med sorte kontraster og med detaljer enten i tre, gull og/eller kobber.- sett med mine øyne. Noen blogger er helt herlige, mens andre opplever jeg er relativt.... zzzzzz.....bittelitt kjedelig. Også snakkes det jo stadig om at man skal skape et personlig, unikt hjem. Vel - jeg slår et slag for mangfoldet og med det mener jeg at folk må få ha det akkurat som de vil og dele nøyaktig det de føler for. Så om det er kliss likt, så gjør det ingen verdens ting. Det er herlig at folk deler interessen sin med andre og lar folk slippe inn i de høyst personlige hjemmene som hver enkelt blogger representerer. Her ble det kun et lite bilde og mye tekst i årets første innlegg - vi får se om det kommer mer. Stay well - until next time.



No comments:

Post a Comment